FINALLY

Äntligen slipper jag oroa mig inför helgen. Det tog en del smöras o.s.v men nu kan vi fara! SIX FLAGS HERE WE COME :D kommer ått åka i USA's största berg&dalbana. Inte dåligt det inte :)) Låter som en helt underbar avslutning på ett helt underbart år. Kan int vänt!!

Försöker packa lite hela tiden, med det går int så bra. Hela kroppen liksom drar sig för att packa. Plus att jag alltid börjar tjut så fort jag viker ett klädesplagg. Det är inte så lätt som jag trodde det skulle vara. Inte alls. 6 dagar kvar - helt overkligt. Vart har detta år fari? Flera dagar när jag gråtit över att det är så länge kvar, och nu gråter jag för det är över. Underbart att aldrig vara nöjd.

Men ni vet det. Det är ni som kommer göra allt bra sen när jag väl är hemma!
Kan inte fatta att jag snart får krama min Annika och plutten. Linda och Anna. Farmor och mormor. Mina älskade kusiner, mostrar - UFFI. Min BROR. Mina systrar och mina underbara föräldrar. Och alla mina vänner!! Gosh - det kommer vara ett stort pylkalas i en vecka typ :P bara som en varning.

6 days to go..
love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0