FML!

Alright, thanks to WP så förstördes mig helg! Tack så mycket. Exakt vad jag behövde när jag har så jäkla många helgar kvar i detta land.. Planen var att fara till Six Flags hela lördagen och sen shoppa och relaxa i city hela söndan. Söndan går väl nog fortfarande att fixa men det var lördagen jag såg mest fram emot. Äh skit samma.

Blir väl att packa och städa hela helgen då. Fy fan vad arg jag är! Och det är alltför sent att fara ut och spring nåmer i morn, eller att göra nå brutal muskelövn. Blir väl att svält idag då ist, bara för att på nå sätt få avreager mig. Smått destruktiv? JA. Tänkt slå näven i väggen men dessa hus är int byggda med ordenliga väggar.. sku nog komma hål i väggen. Yep, that's how angry I am..

"Vi gör det nästa helg" eeh well tå har jag en ny au pair springand runt fötren jär..
Hohho, nåja fädi ventilera.

Kolla Eclipse igår, tyckt den va rolig här och där men annars var jag besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0