KINGDA KA

Alright, så en helt underbar helg har jag avslutat mitt år med. Och ikväll käka jag och fam vår sista middag tillsammans och nu ligger jag i "min" säng för sista gången. Allt detta är svårt att ta in och jag känner mig helt knasig i huvet. My brain kan seriöst int minnas hur det var att bo hemma, hur kan det gå så? Har inget grepp om tid eller något, skrämmande.

Packat har jag väl fått, men mina väskor är så jäkla tunga att jag har lite angst att dom kommer vara FÖR tunga :/ Men det blir väl bara att betala då eller smöra sig ur, skall testa att fara till en kvinna som kan ha empati för hur mycket kläder jag har shoppat över ett år. Man skall väl alltid testa, right?

Var ju då alltså till Six Flags i lördas - haha, så roligt har jag nog inte haft det på länge. Tyvärr så förstörde vi lite för oss genom att köra den högsta och snabbaste banan i hela världen FÖRST, vilket innebar då att restan av riderna SÖG, haha. Nåja, förutom en som gjorde att ögonen svartna i en av looperna, trodde jag dog första gången, haha.

Hmm, i morgon gäller det nudå.
I'm coming home!

Kommentarer
Postat av: Thessi

Jag kan knappt tro att det är sant! Välkommen hem!

2010-07-19 @ 09:35:42
Postat av: Sara

Hoppas resan går bra!

2010-07-19 @ 22:19:43
URL: http://saragunmarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0