UNDERBAR HELG!

Oj, var skall jag börja?

I fredas körde vi då i väg mot B-hampton (var min hostpappas familj bor) för att delta i hans halvbrors bröllop och 4th of July pool party. Det har varit en helt underbar helg med en massa skoj! Min hostpappa har då två syskon (dom var båda där med sina familjer) jag tror att när vi är samlade allesammans så har vi 7 ungar under 7 år, vilket är helt underbart, haha. Dom är så underbart söta dom ungarna.

På fredan tog vi det bara lugnt och umgicks allihopa. Sen på lördag var det bröllop hela dagen (tyvärr får jag ju då inte ladda upp bilder här eller på FB så ni får titta förbi mig när jag är hem så visar jag :)) Bröllopet var riktigt fint. The reception var jätte rolig med mycket god mat och bra musik. Vi var väl hemma 11:30 pm och var dödströtta.

Sen på söndag firade vi 4th of July vid min hostpappas barndomsväns hus. Dom har en jätte stor pool och grejs. (jag har faktiskt blivi brun, haha) Vi har haft 30 grader hela helgen och kommer ha det HELA veckan!! helt underbart. A och jag kommer hänga i lilla poolen hela veckan :) Okej tillbaka till söndan.. så efter vi hade spenderat hela dagen vid poolen, grillat och simmat, så for vi till en jätte fin, STOR park och kolla på fireworks. helt otroliga, bättre än dom vi hade i jeppis på milleniumskiftet.. och allt spraka i red, white and blue :) Gosh I love this country.

So all in all, jag har haft en helt underbar helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0