BLINDSIDE

alright, ungen sover, så jag borde ju då städa rummet så det är klart inför mitt träningsprogram ikväll.. MEN här sitter jag och sjunger/slöar. usch vad jag blir less på mig själv ibland. men ikväll blir det nog andra bullar. jäklar vad magen och armarna skall få stryk, and it's gonna feel SO good.

jag vill ha 90 talets jeans tillbaka. tycker detta är så jäkla snyggt:


hög i midjan och rätt lösa (och ljusblå) - me like! tror det blir att fara till skräddaren när jag kommer hem och sy mig ett par. den där outfitten som heather har på sig, jag tycker den är oslagbar. denna är heller inte dålig:


ni ser vad jag menar. I really like it! vet inte varför.. it just appeals to me.

en sak som är rätt hemskt här men som jag kommer sakna mycket är kaloriräkningen på alla varor och shit du köper. varje produkt i affären har ett sånt här:


detta är då från en morots påse. här står det då högst upp hur mycket en serving är, alltså 3oz och i paketet finns 5 servings. så står det uträknat då efter en serving hur mkt kalorier och allt annat det innehåller, här står det ju "amount per serving" och det är 35 kalorier. nu valde jag ju då en råvara med väldigt lite av nåt i men ni förstår tankesättet. detta är jätte bra tycker jag får att lite hålla koll på hur mkt man käkar.

okej, slut snackat.
nu skall jag fara och städa!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0