BLUEBIRD

Dom har en sorts fågel här som heter Bluebird och som actually är helt klar blå. Jätte söt. Och utan att veta om det så har jag levt med Chipmunks, haha. Alltid när jag käkar frukost har jag Bluebirds, Chipmunks och Ekorrar utanför fönstret :) Känner mig lite som Snövit.

Fick en helt underbar nyhet igår. En kompis (Bianca) som åkte hem i Mars kommer troligen hit nästa vecka och hälsar på!! Kommer att bli jätte trevligt.

Annars, om nån vet om nån som har kvar "Mumin visar allt" avsnitt på sin dator, kan ni på nåt vis skicka dem till mig då? Fick riktigt lust att se dom men vet inte hur eftersom mina har försvunni :/ Let me know!

Äh, tenk et ein mänsko man it ens kendär kann få ein på tokohe rokoi humör? Ja meinar vafö idas fråg me om jelp om man ba tenkär säg imot i å idiotföklar me? Jävla besserwisser. Ho i heijla vääde sko ja vila lemn undzi me de hä? Stackas bååni. Nejgo ja iis legg nameir tid på nain tokotee butch. Haha, orsakin ti vafö dehä kåmbe på na räto pedes blanda rållona e fö att man kan faktist itt öveseta dialekt på neti enno.. Hohho ja e pizzed åff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0