BREATHE ON ME

Jo, nu är det bestämt. Blir lösnaglar till bröllopet ist för manikyr. Tar mindre tid och är billigare. Tror det blir jätte bra. Och vet ni va? Det var som att vinna på lotto igår. Jag fick nämnligen dubbelt mer lön än vad jag väntat mig!! Alltså jag sku ha kunnat gråt. I love money, haha. Så nu skiker ju hela kroppen då efter en shoppingrunda, MEN, huvet får vinna denna gång och inse att jag måst ha nå pengar när jag kommer hem också. Så inget mer shopping än redan planerat. (jag borde verkligen söka hjälp, haha)

Ser verkligen fram emot helgen! Tror att det kommer bli jätte bra.
Ska fara och spring i moron morn, även om benen borde få vila.. Int vet jag om det är valpsjuka eller helt enkelt dåliga skor, men springa bör man. Min kropp är så rastlös.

Haha, och JA! Började officiellt packa min första resväska i dag :') Det var så jätte skönt, vilken underbar känsla alltså. Gud, snart är jag hemma. Kan ni förstå? Jag kan iaf inte.

Skall ta en bild på min bröllops outfit ikv så får ni se :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0