BRÖLLOP

Vaknade perfekt i tid för "tar du Victoria...Daniel.." det var perfekt timing :) Det rullade nog ner en tår för kinden måste jag säga, speciellt när Agnes och Björn sjöng. På mitt bröllop vill jag ha Josh Groban där och han skall sjunga "When you say you love me".. Får nog försöka fara och hinna napp åt mig nån av Englands prinsar (så jag har råd att "hyr" honom) :P Tycker Vickan är otroligt stilig, men nog tycker man ju att hon kunde ha satsat lite mer på klänningen, den är lite för plain. Men jag tycker dom är så söta tillsammans. Fint bröllop!

Igår var vi vid en pub och firade "pre-bday" med Ali. Haha, alltså jag måst nog bara säga, amerikanska killar, they are something else. Dom tror så jäkla hårt på sig själva att man liksom förstör deras värld när man säger "not a chance buddy", haha. Jag vet inte om amerikanska tjejer är så jäkla pantta eller "easy" att dom går på deras smörjor. En tyckt igår att det är nåt fel på oss Europeiska tjejer och en annan att jag var den "kallaste" människan han nånsin träffat, HAHA. Bara för att jag skattade åt honom när han sa att detta är "love at first sight" :P Han var full, och halv Irish, ingen bra combo. Nåja, snart kommer jag hem.

Ikväll skall jag och säka efter en klänning till bröllopet jag skall på om två veckor. Får se vad jag hittar.. Ett par nya skor kommer också inhandlas :) Sen senare skall vi kolla "Shutter Island". Jag hoppas så innerligt att den är bra, har väldigt höga förväntningar.

Ha en bra lördagskväll :)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0