FED UP

Det är nog jäkla tur att det är TJ26 nu. Ett enda bitchas om ALLT. He finns som int ens nån gräns nuförtiden. Vi bitchar om ALLT ist. Biter ihop så jäkla mycket nu och försöker räkna till 10. Räknar till 10 flera gånger om dagen. Tack och lov att jag får fara bort i helgen.

Kommer inte att ha med nån dator till skolan så om jag inte uppdaterar före helgen blir det på måndag :) Men jag hoppas att ni alla får en super fin midsommar! I wish I was there with you. Njut!

Och var försiktiga!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Thessi

Ha en bra midsommar du också, fastän du måst vara i skolan. Vi kommer nog att sakna dig på villan jätte mycket men snaart ses vi o det tröstar mig. :)

Njut av sista tiden!

Puss och kram!

2010-06-24 @ 10:50:27
Postat av: Anna

sänder styrkekramar till dig <3

Det är ju inte mycket kvar.. vi saknar dig också här i sandsund, men snart, snnaaart...! :)



Ha de bra hjärtat.

2010-06-25 @ 13:34:12
Postat av: Ägarinnan

Tessi: saknar er också! ha de så jätte roligt.



Anna: ååh tack! dom behövs nog! näe tänk det gumman. så fort ett år har gått. snart ses viii!! <3

2010-06-25 @ 19:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0