KNOW MY NAME

Jag har alltid haft en svaghet för smöriga pojkbänd (vilket dom flesta som känner mig väl vet).. och speciellt för låtar som är sådär halv snuskiga/romantiska, haha. Skall ge er exempel: en klassiker med Az Yet och så en ny som radion spelar sönder här med Trey Songz. Jag gillar Trey jätte mycket, he's got a nice sound to him. Han har ju också den nya låten "Say Aah" som dom spelar SÖNDER på klubbarna här i city.

Denna helg kommer bli fantastisk! Ikväll blir det WP med Kyra, skall göra dansgolvet osäkert i några timmar. Sen sover jag över vid hennes och så tar vi första tåget in till city på lördag. Vi skall nog bara relaxa och njuta av våra sista dejter med NYC och med varann, usch ja, snart säger vi hej då också ;( Sen på lördakväll blir det hemmafest. Så en jätte bra helg in the making.

Vi var på nå "safety around the pool" igår med au pair gruppen vår. Det var på ett av dom här svindyra gymmen i området. Haha, Kyra och jag tog en "guide" genom hallarna och då kom vi ju på vart alla LÅNGA, snygga football killarna håller hus, haha. Vi som trott att dom bara finns på teve. Plus att vi också kom på varför två tjejer i vår grupp betalar hundratals dollar per månad för att gå på detta gym när det inte alls syns på dom att dom ens rör på sig (dom har hållit på ett år nu).. JO, dom går dit för att fiska lite ;) Och kanske slänga in en joggningsrunda där emellan flörtandet haha. Det är iaf vår teori.

Haha som en killkompis till mig sa, "våren är en trafikfara för mig, hur i hela friden skall jag kunna hålla ögonen på vägen när en massa tjejer är ut och springer i super tighta kläder LÄNGS med vägen där man kör!?" He's a complete dork :P Men det lät helt oslagbart när han berätta det.

Ja, det var väl allt jag hade att bjuda på. Och för att det inte fuknade sist så frågar jag igen. Vem är du/ni som läser min blogg? Kommentera gärna och berätta, det vore jätte roligt att veta :)) (ni som redan kommenterat på förra inlägget, you are off the hook)

Have a great weekend folks och här får ni lite att drägla på:


GOD BLESS AMERICA!

Kommentarer
Postat av: Johanna Forsén

läser bloggen din då o då, du e bra på att skriv =)

2010-06-11 @ 17:03:33
Postat av: Ägarinnan

Oj va roligt! Tack så mycket :)

2010-06-11 @ 17:30:22
Postat av: Martin

Whad up? Jag antar du vet att jag läser, men måst ny skriva det endå :) Puss <3

2010-06-11 @ 20:25:09
Postat av: Johanna Kock

Jag har följt med din blogg ganska länge, d e roligt att läsa om vad du gör overthere :)

2010-06-12 @ 15:34:23
Postat av: Sarah Ede

Jag e å en trogen följare av bloggen din :)

2010-06-12 @ 15:39:53
Postat av: carolina holmgård

ja hitta din blogg via annikas, som ja hitta via alexandras. kul att läsa en blog skriven av en som har nånting att skriva om, less på bloggande om hur mycket bloggaren tränat, ätit, shoppat under en dag.

2010-06-13 @ 02:06:17
Postat av: Kusin E

Men sheeeet så fin din nya blogg är då! Mera ögongodis, tack! ;)

2010-06-13 @ 18:16:40
Postat av: Ägarinnan

Kram på er!

2010-06-14 @ 17:00:30
Postat av: Sanni

Jag läser såklart din blogg :)Skönt att du snart e hemma igen! Om du får abstinens, så finns det ett barn att sköta hemma hos mej... Min engelska e rostig så vill du snacka så e det bäst att ta nån annan ;) Kramar i massor till dej !

2010-06-14 @ 19:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0