LÄXOR

Haha, sitter och gör läxor. Det har jag inte gjort på.. jaa länge. Men mina tankar flyger bara iväg till denna:

Dom kommer inhandlas inkommande vecka (d.v.s om dom finns kvar, dom var på clearance för 70 dollar) Ödet får bestämma. Jag skall ha den i beige och inte i vit som på bilden. Och vad som är bäst med allt är att jag fick ett presentkort på 50 dollar till födelsedan så jag köper dom typ för 20 dollar. Känns bättre i plåmssan då :P Jag har nog aldrig haft min fot i en sån bekväm sko, aldrig. Den sitter så bra på foten. Ni kan ju hålla tummarna för mig att den sitter snällt och väntar på mig :))

Åh and btw. Daniels tal till Vickan igår. Naaaaaaaaaaaaaaw! Han är ju för söt. Om jag sku ha varit hon sku jag ha böla ögonen ur mig. Dom verkar nog vekligen vara kära. Sötnosar.

Well dags att skriva 5 sidor om mig själv. Intressant.
Take it easy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0