MIDSOMMAR = SKOLA

well som flera av er vet så kommer jag vara i skola denna helg (skandinaviernas STÖRSTA helg i city) man tackar ja. nåja, jag suckar och tänker att det kommer flera (?) skall till ett jätte fint college dock. man får paddla kanot och what not så nog skall jag ha det helt trevligt :) man får ju göra det bästa av situationen. naturen där säga vara oslagbar. kanske man får hajk?

är det inte bästa känslan att träffa en person som har samma knepiga situation en själv? när man trott att man är enda i världen och att ingen förstår en. jätte skön känsla. att bara få prata ut och ha nån som säger "ja men exakt så! jo jag vet hur det är" och vekligen menar det. hmm. tack!

"det går bra nu!" som vem det nu än är brukar säga..

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0