ORDLÖS

Skall börja med att vara lite uppåt med att säga att jag har haft en jätte bra helg vid Silver Bay YMCA (googla på biler och se hur vackert det är). Tyvärr hade vi jätte grått och trist väder så några bilder har jag inte. Men ja, under denna helg har jag lärt mig on logo design, teckenspråk på engelska, comminucation skills, creative storytelling, mindgames and so on.
Vi lekt en jätte rolig lek i auditoriet. Man var två led, and the two first in line battled with each other, man skulle liksom fråga en fråga.. så skulle den andra svara med en fråga till.. tills nån tveka. Haha, jätte roligt. Så en av ledarna (skit snygg och sådär macho) och jag sku battle då. Så tyckt han "So what are you doing later? ;)" försöka vara en smartass. Så sa jag "Why? Feeling lonely lately?". Haha han blev helt paff :D Alla au pairer (ca 200 i publiken) och dom andra ledarna bara "HAHAHAHAHAHA, BUUURN" Han blev t.o.m lite röd i facet, men se int ska man tro att man kan försök med mig inte ;) Teckenspråket var faktikst roligast, skulle vara helt underbart att lära sig den flytande.

Sen till den värre delen. Kyra åker hem i morgon. Var på dinner med hennes hostfamilj och Peter. Jätte trevligt, men sorligt på samma gång.. Sen for P, K och jag till en bar och satt där några timmar. Sen var det att säga hej då. Gah, jag orkar som inte gråta nåmer.. Nu har jag bara huvudvärk och vill somna..

Se nu! Jag är som helt schizo. Jag har hur glad som helst en sekund, andra sekunden gråtar jag. "I'm a mess" kan man väl lugnt säga. Sen emellan dom tvä är jag helt utan känslor alls. Hyi että.



Kommentarer
Postat av: Nina

Den leken, var man frågar frågor av varandra tills den ena tvekar, lekt vi i UWP en gång. Har int tänkt på leken sen.. ja, sen vi lekt den typ förutom inatt före jag somnade. Konstigt att vakna och läsa om samma lek när man int ha ägna den en tanke på flera månader. :b

2010-06-28 @ 13:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0