ROCK 'N' ROLL

Jag saknar Nykarleby. Saknar tiden när man körd i svinkallt väder med vespan dit bara för att umgås, haha. Dialekten och folket. Det var bra tider. Rumbelbackan (hett den väl!?) och en ryggsäck full med öl. När jag kommer hem så får jag fara på Juthbacka marka, for sure. Andas in lite minnen. Haha, då man sprang på med jeansjacka och köpte rebell märken. Annika och jag lyckades alltid hamna i nå wierd diskussioner med wierd folk (minns du han reli gubben på trappan? haha) Plus så tyckt man (jag alltså) ju att Nyklarleby pojkan va så "cool" och snygg, HAHA. Då var man ung och dum. (hade också Annika fastbunden i mig at one point)

bildbevis
så jäkla häftiga vi var!


Usch, denna dag har varit så grå. Bara regnat.
Blir att träna ikväll..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ofta jag också tänker på våra nykaabibesök. Weirdast var nog ändå att vi var där på midsommar? villaavslutning? eller när det var, där satt vi och skratta och fatta inte´va vi gjord där av alla ställen :) och jo, hur skulle ja kunna glömma reli-gubben :) oj vilka minnen!

2010-06-15 @ 07:41:23
URL: http://annikahelene.blogapot.com
Postat av: Ägarinnan

HAHA, jag tror det var midsommar. Då vi kom hem till mitt och Skuffi kom och satt i rummet :D HAHA. "ja sko vila ha tee" Usch jag minns hur kalla vi var. Hyi. Helt underbara tider!

2010-06-15 @ 16:19:07
Postat av: Anna

Och ja tänker bara på när ni blev busted av terese när ni satt o smaka på en trappo i nykaabi o ni försöka spring iväg så att hon inte skulle se.. o detta hände ju inte bara en gång ... :p

2010-06-16 @ 21:56:33
Postat av: Anonym

E: ja usch vi höll ju på att frys ihjäl. Fy sjutton! haha, skuffi :D



Anna: Haha, oj neej :D

2010-06-17 @ 09:11:17
URL: http://annikahelene.blogapot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0