SJUKA KNÄN

Detta att ha joggat på asfalt i ett år nu börjar ta ut sin rätt. Mina knän börjar vara så otroligt sjuka. Och jag vet, dåliga skor? Nja, har nog ett helt skapligt par, både märkes och prismässigt. Så att.. Nä jag vet nog, borde ha sånadär med stötdämpare. Men det finns det inte pengar till tyvärr. Så jag tror det blir att sluta jogga och köra mitt program på dvd där man gör en massa hopp istället. Det är ju iaf på carpet ist för asfalt. Konditionsmässigt lika bra. Läntar tillbaka till skogen helt sjukt mycket!

På torsdag skall jag och klippa håret, sista gången före hemfärd.
Får se vad det blir till.

I helgen blir det nudå bröllop och 4th of July pool party :)
Så helgen kommer att rusa i väg.

Längtar hem till lite köld, går ju skååni int att andas här heller.
Som att leva in en bastu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0