TJ 47

Förlåt för att jag slackat med uppdaterandet!

Har haft en jätte bra Memorial-helg, i Torsdas fick vi besök (hostmors bror med fam.) Dom åker hem i morgon vilket är väldigt trist :/ Vi kommer troligen inte ses igen, inte på ett åt iaf. Så i Fredas då hade vi en stor BBQ med dom och folk som kom för att träffa dem. Jätte trevligt, mycket mat. I Lördas var jag och luncha med Jin, sen middag med folk här hemma igen och sist till en hemmafest. Festen var riktigt bra! På Söndan kl 11 åkte jag till B-ville och har picnic med Kyra i parken (och btw, vi har haft underbart väder hela helgen!!) vi solade, åt och bara prata. Helt perfekt dag. När jag kom hem från picnicen med K så var jag helt slut. Somna runt 10pm och sov 13 timmar.. men det behövdes väl. Idag har jag varit ledig.. solat, tränat och varit på middag. Så en fullspäckad helg med mycket skoj!

Haha, har annars planerat mig sista helg här i landet redan.. Hur bra låter inte detta;
Six Flags (nöjesfält) hela Lördan, sen på kvällen till city och festa (ha ett hotellrum) och på Söndag strosa på i city, bara njuta och ta in det sista. Tycker det skulle vara en helt perfekt avslutning.
Måst nu bara hitta en babysitter åt min nya aupair (för om ni tror jag tänker spendera mig sista helg i detta land med henne!? tack men nej tack.. även fast hon verker helt bra) Har en plan åt henne redan faktiskt.

Har inte fått min biljett hem ännu.
Jäklar dom är lata vid CC.

Hoppas ni mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0