WHITE

Jäklar, har sjuk hals igen. Slutade äta antibiotika i förrgår. Och nu när A är sjuk och hostar på mig hela dagen så är jag rädd att jag skall bli sjuk igen. Tycker verkligen inte att jag förtjänar att bli sjuk igen. Just nu också när träningen går som bäst. Let's hope att jag hålls frisk för en gångs skull. Tror nog hårt på att det är fuktigheten som gör mig sjuk, att ständigt vara fuktig och svettig.

Sitter här som bäst och försöker översätta nån engelsk facklitteratur om politik och skit, går väl sisådär. Blir skola nu till helgen, på ett äkta amerikanskt college. Usch, nån som vill byta? Men kanske jag lär mig nåt vettigt och kan komma hem och kina med R om nåt random som har med politik att göra. Lyckligtvis har dom lovat regn hela helgen så.. Missar ju inget väder iaf.

Annars så har jag nu helt konstaterat att Amerikanska killar inte alls kan klä sig. Vi är så stolta över våra au pair killar som klär sig så fint.. speciellt franskisarna :) och svenskarna. Ja, egentligen alla. Amerikanerna är liksom, yeah a t-shirt, jeans and some sneakers. Även ute på klubbar. NO THANKS! Räddningen för en Amerikansk man är att hitta sig en Europeisk kvinna som kan fixa till lite, då är dom perfekta :)

Well anyway.
Dags att försöka sova och int smälta bort.

G'night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0