->

okej så jag har tänkt..
jag har ju aldrig haft nån riktigt "bra" frisyr. aldrig haft nåt speciellt hår. jag har OK hår men inget "oj va fint hår du har" hår. så nu har jag kommit fram till att jag tror jag måst klipp mig KORT, and I mean kortkort. och så en vältränad kropp till det. jag tror faktiskt det vore en hit. jag tror det år så "future-emmi" skall se ut. men då igen, det är få unga kvinnor som verkligen kan pull off kortkort hår. man måste liksom ha nåt annat som är snyggt hos en om frisyren far åt helvete (så det är där kroppen kommer in antar jag, well I'm working on it..) men jag är super rädd jag kommer se ut som en pojke. det är svårt.. åsikter?


Kommentarer
Postat av: elisabeth

ja var o superrädd att ja sku böri si ut som en pojk då ja klippt kort. Å bakifrån tycker ja att ja gör he. :D Men annars tycker ja om mitt hår, gar snabbare att tork o fix oså sir man älder ut. :)

2010-05-27 @ 07:49:03
URL: http://beeeth.blogspot.com
Postat av: Sabina M

Det tycker jag absolut att du ska göra! :) Det skulle du passa riktigt bra i!

Har skickat ett FB mejl till dig. :)

2010-05-27 @ 16:08:44
Postat av: Thessi

Du får ju göra som du vill, men jag har alltid tyckt att ditt hår har vari så naturligt vackert! :) så jag tycker du ska behålla det, men lite coolt vore det nog också med kort-kort. ;) sköt om dej!

2010-05-27 @ 19:26:46
URL: http://thessii.blogspot.com
Postat av: sarah

oj, emmi..ja tror du sku verkligen kuna pull off en kort frisyr, men ja tror du sku kuna spara lite längd framtill så känns int frisyren så kort..en poshfrisyr men med mera rufs, mera uppklippt..:) he sku no vara superfint på dej he..:)

2010-05-30 @ 14:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0