CREED

Ett bänd jag alltid återkommer till är nog Creed. Han har en underbar röst och dom har mening i sin lyric. What If är en personlig favorit, den kan ni lyssna på här.

I dag har jag varit super trött, troligen p.g.a medicinen.
Skall iväg till Kisco en sväng nu och träffa min LCC.

Annars, om någon har frågor om hur det är att vara au pair. Om ni är intresserade av det eller av någon annan orsak. Även om vi inte "känner" varann så feel free att fråga på. Hjälper gärna till med anything :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Annika

Hejsan :) jag har också ansökt om att få åka som au pair med CC denna sommmar. Hur länge tog det innan de hittade din nuvarande familj? jag skickade in pappren i mars/april och har hittils blivit matchad med två familjer som båda deletade mej :( känns osm de böri bli sita minute nu, då jag hoppas kunna fara i juli!



2010-05-19 @ 15:26:00
Postat av: Ägarinnan

Hej sök upp mig på FB (Emilia Härmälä) och skicka meddelande där så kan vi prata via det istället :) lättare så.

2010-05-19 @ 15:40:28
Postat av: Sabina M

Ja Creed är super! Mina favoriter är My sacrifice och Bullets. :)

2010-05-19 @ 16:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0