FLUSS

Yes, nu har jag käkat rå vitlök på knäckebröd och gurglat i sprit. Månne läkaren kunna undvikas med dessa hemmakurer? Vi får se.

Billie Holiday visste vad hon snacka om. Kommer man egentligen över sin första kärlek? Eller kärlekar överlag? "I'll be seeing you in every lovely summers day". Brukar också tänka att om M och jag inte är menade (knock on wood) så hur ska min "nya man" kunna ens se på nå bilder som jag har från min ungdom. När M praktiskt taget finns med i alla mina bilder/upplevelser. Ens barn bara: "mamma vem är det där, vaför är du inte med pappa på bilden". M och jag har faktiskt upplevt en massa tillsammans redan. Bara i resväg.. bryssel, portugal, spanien, florida, NY.. rätt bra faktiskt.. Man har ju bara en första kärlek. Hoppas min håller livet ut :) Ni kan lyssna på låten jag snacka om här

Nu skall jag bara sova restan av dagen tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0