HELT GALET

Helt GALEN helg. Men så attans roligt har vi haft det! Jäklar.

Shoppade hela fredagen med Kyra. På lördagen hade A födelsedagskalas som var jätte roligt! Träffade en massa folk :) Tyvärr fick jag kila iväg tidigt för att båten skulle åka i väg 6. Så kl 4 for jag med tåget till city. Träffade gänget och for iväg till båten. Hela båt-riden var så roligt! Ni kan kolla in bilderna på FB. Helt fantastiskt skoj! Bra DJ och allt. Sen efteråt for vi iväg till Hudson Terrace. Träffade på en massa svenskar och hade väldigt trevligt där med. Sen bar det av hemåt. Men wow säger jag. Nåt hände den kvällen. Nåt som får mig att känna saknaden av NYC.

I dag var jag då till läkaren här. Hade toncillit så på med antibiotika bara. 100 dollar kosta medicinen. 100 DOLLAR!! Att dom täcks. Blir att sända in pappren och allt till försäkringsbolaget bara. Och jävlar om dom börjar neka att dom ska betala nåt. Då blir det krig. Vid läkaren kråta dom redan och menade att jag inte har försäkring. Som jag sa att dom skulle! Usch, jag sku ha kunnat gråta. Dom mätte och vägde mig iaf. 5'7'' och 128 pounds. Läkarn var snäll, tyckte jag såg ut som hälsan själv. Det får man väl tacka och bocka för.

Nåja äta borde jag ju börja med igen också, har int ätit ordentligt sen torsdags. Har kommit till den punkten att jag inte är hungrig mera. Men vettet säger att äta så. Blir gröt i morgon.

Helgen på kommande blir väldigt intressant.
Hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0