LAMEOO

Haha, så sitter på sista tåget hem igår och ser allmänt ensam ut. Och vem är inte i samma vagn om inte "taylor swift killen".. Så har träffat denna kille en gång förr och eftersom jag är bra med faces så kände jag igen honom när han kom och satte sig ner bredvid mig. Han försökte med EXAKT samma line, haha.

Han: "Heeeey, what's your name?" ;)
Jag: "My name is mind your own business"
H:"Oooh don't be like that, you are sooo beautiful, you look exactly like.."
J:"Taylor Swift?"
H:"Wow, I was just about to say that! How did you know??
Hoooold on, do I know you from somewhere??"
J:"Yes dear you do, you tried this line on me three months ago.
Didn't work then and will def not work now, hahahahha"
H:"Oh damn, that's true.. Well don't hate on me for trying ;)
So Taylor, can I take you out sometime?"
J: "No playah you can't"
H: "Well third time's the charm.. I'll see you again, hahaha"

I en stad på ca 15 miljoner, i ett tåg med tusentals människor. Och ändå hamnar jag i samma vagn som han igen, hahaha. Världen är allt för liten. Waaaay to small.

Hur skall jag överleva i Jeppis?
Börjar vekligen vara nervös nu.
Verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0