10 POÄNG

Denna helg blev helt perfekt trots att den inte alls blev som planerat. P.g.a sjukdom och annat blev det avbokat med tjejerna, vilket var jätte trist :/ Men vi testar på nytt och hoppas att vi hinner före jul träffas alla 4.

Nåja helgen såg ut som följande:

Fredagen började med shopping (kan en helg börja bättre än så??) både mor och jag var ute efter vinterjackor och kom hem med det också. Plus lite annat smått och gott. Hittade the most gorgeous shoes, och dom var sista paret  affären OCH på REA, it was fate working that day ppl, I swear.
Men jag måst knära på årets utbud av vinterjackor.. fy fan va fula dom är! Glansiga material, vågor av puffar, långa ner över knäden.. Usch usch usch. Jag sökte jätte länge för att hitta en som inte ALLA andra hade som inte var totally hideous och tack och lov så hittade jag en vid JC. Svart, längre modell, dunjacka.. Helt okej, en tidlös en. Den duger :)

Sen när vi kom hem började jag packa för Vasa och planerade om helgen. Fick höra att B&T var i Vasa i helgen och att vi troligtvis kunde umgås på lördag och det var super nyheter. Packar och panikar tills klockan blev den tiden att lillon skulle till läger, förde henne, hämtade Anna och så bar det av till Vasa. Förde Anna dit hon skulle och anlände äntligen till mr. M s .. När jag stiger in i lägenheten doftar det underbart och han har gjort tacopaj! Den var supergod och han lyckades igen imponera på mig. Resten av kvällen bestod av en massa mys! Tog också en sväng via M&H's lägenhet.

Lördan var vi en sväng till stan på dagen. Fick handlat mina efterlängtade Indiska muggar och så hittade jag långa teskedar vid Klasses. Några julklappar hittade jag inte, behöver nog mera betänketid. Sen på kvällen bar det av till B&T's.. vi hade jätte roligt :) Glögg, film, sällskapsspel.. Det kan nog inte vara tråkigt med dom två inte! Tack för det.

Idag så har vi bara chillat mr. M och jag. For hem ganska tidigt eftersom jag hade jobb från 17.00. Haha, hade nog det enklaste skiftet jag nånsin haft. Folk hade inte fattat att vi nu har öppet till 21 på söndagar så det var typ dött i affären. Enkelt förtjänade pengar :)

Så en jätte bra helg har jag haft! Nu ska jag se på det nyaste Greys och sen börja sova. Blir en hel det städning i morgon och så min surprise måste jobbas på. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0