AJ!

Jag hatar ordspråket "ska man va fin får man lida pin".. Jag har knappt kunna gå normalt på mina trampdynor idag. Jag hatar att jag älskar högklackat. Mmm, men då det är så jäkla snyggt! Festen igår var suverän, hade jätte roligt. Och kvällen slutade jätte bra men lite korvis och lite rim. Jag är tydligen usel på att rimma :/ Iofs så har min bästa vän gjort det klart för mig flera gånger under åren men, haha. Lite trodde jag att jag kunde, men nu har också min syster verifierat(kom int på det rätta ordet) det.. Jag kan inte rimma.. Tough.

Idag har varit en bra dag :) Mormors kalas och mr. M här hela kvällen. Vi kolla "the invention of lying", jag var inte så jätte impad.. Men helt okej var den väl. Skulle vilja på den nyaste Saw filmen! Har faktiskt en helt egen Saw-film dejt ;) Det är det inte många som har. Tror jag ska ring åt honom här snart, om han nu inte dissat mig och fari själv? :O Men å andra sidan, jag tror han e för fisi för att fara själv, haha.

I morgon har jag jobb sen är jag ledig hela 4 dagar, så jag kör iväg söderut(och lite västerut) ca 100 km efter jobbet. You'll never guess where I'm going! Underbart blir det iaf.

Hoppas ni har det bra. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0