CAN'T WAIT

Sista jobbdagen för denna vecka idag. Sen inväntas en helg fullproppad med skratt, mys och god mat :)

Fredan kommer börja med en shoppingtrip till Kokkola med mor, sen far jag till gymmet (om jag hinner), kör lilsis + kompis på läger och SEN bär det av till Vasa. Fredasmys blir tillsammans med mr. M. Underbart!

På lördan nångång söker jag mig in mot centrum för att hitta mina 3 bästa vänner och vi kommer då antar jag hamna på lite shopping före vi på kvällen far ut och äta. En drink eller två och lite dans står väl också på schemat, I seriously can't wait! Det kommer bli så roligt att bara umgås och bara vara. Kommer ta en massa foton som ni nog ska få njuta av sen i ett senare skede :)

På söndag när vi brudar har käkat frukost och dom vill börja söka sig hemåt så far jag tillbaka till mr.M's. Då blir det Söndasmys och på Måndag styr jag kosan hemåt.

Det finns nog inte mycket som kunde toppa denna helg inte!
It does sound too good to be true..

Nu skall jag städa rummet och sen pyssla lite. Dags att gräva fram min kreativa sida!
Puss på er och hoppas ni får en lika bra helg som jag kommer ha :)
Bye!



haha, vilka snyggingar



detta var några år sen.. jag minns exakt hur jag kände, så underbart kär.
mycket har hänt och jag är så mycket mera kär idag, tack.

Kommentarer
Postat av: Annika

HAHA! OJ GUD! synd att det inte blev av

2010-11-20 @ 10:05:55
URL: http://annikahelene.blogapot.com
Postat av: Thessi

Hej! Du ha fått en award av mig. :)

2010-11-21 @ 11:45:52
URL: http://www.thessii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0