PAIN

Sjukt spända axlar, trolig låsning mellan skulderbladen, mensvärk, huvudvärk, ögonvärk och ryggvärk.. Ingen bra blandning. Plus en förfärlig äcklan av sin egna kropp för tillfället.

När jag får lön då skall jag först fara till tanten med pinnarna och få bort låsningen och ryggvärken. Sen skall jag till kosmetologen och fixa ögonbryn. Sen skall jag köpa en funkande fotvårdskit och få tillbaka mina fina USA fötter. Sen skall jag köpa mera Neutrogena produkter. Sen skall jag köpa nya jeans. Ett simhallskort och mera gånger vid gymmet. Så skall jag börja med hade dieten LCHF eller vad den nu än hette, verkar fungera efter vad folk säger. Så ska jag köpa leggings och tunikor, nya underkläder och fara till frisören (LOCKORNA SKALL TILLBAKA!!) Sen efter det tror jag att jag kan må bättre igen!

Just nu sitter jag i Vasa och känner mig rastlös. Mr. M är i skolan typ två timmar ännu. Ska fara till S-market och köpa halspastiller m.m. Så jag nu får tiden att gå lite fortare. Kanske tar en liten promenad också. Vi ska se :)

Jo jag för ju inte glömma att säga hur jäkla skoj vi hade i lördags! Underbart sällskap, supergod mat och free bar från 17.00. Haha, en riktigt jäklaranamma kväll. En sån där en gång om året kväll :P Så nu har jag paus igen till Thaimaa tror jag bestämt. Men ja, jäkligt roligt hade vi det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0