POTTER

Usch, jag har frusit hela dagen :/ Jag vet inte vad som är på gång, förhoppningsvis inte en förkylning. För mycket som jag inte vill missa denna helg!

Äntligen ska vi träffas I, L och jag! Det blir middag I's födelsedag till ära, riktigt i Kokkelby också :) Ser så fram emot det! Herregud jag har inte sett dom två på jag vet int när.. Underbara tjejer.
Sen så saknar jag folket i L:fors så mycket så dit måste jag denna helg! Blir väl lillajulsfirande med dom eftersom dom kommer vara bort på Jul. Det kommer bli jätte bra. Sen så kanske shacket samlas vid lava? Jaa, ingen aning. Måste ringa runt och kolla.

Fick en nominering av Thessi, tack gumman :) Det var att man skulle berätta om dom bästa böckerna man läst och rekommendera dom, men nu är det så att jag läser inte böcker så jag har inget att komma med (haha rätt patetiskt men sant) så tyvärr. Men tack ändå! När jag blir stor skall jag ha en skön fåtölj vid fönstret i mitt master bedroom där jag skall börja spendera söndagar i böcker och sticksömmarnas värld. I hope..

I morgon blir det H.Potter med mina systrar, det kommer bli mys! Hoppas den är så bra som jag vill att den ska vara. Har inte varit på bio sen USA så det kommer att sitta fint hursomhelst!

Egentligen borde jag fara ut och spring.. Fast fara emot mamma på kockasrääto. Huhhu det är så kallt men tyvärr nu, Thailand formen får inte svikas. Detta är varför jag vill ha ett springband hemma i mitt hus sen när jag blir stor! Det skulle nog löna sig eftersom springvädret suger 70% av året här i detta land.. Understödes?

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0