STARBUCKS

Oj, hitta just en ögonfrans! Time to make a wish....
... *blååås* Klar :)

Haha, jag brukar alltid önska t.ex när man ser en stjärna falla, om man just hittar en ögonfrans eller om man kan slå en pepparkaka så den far i exakt 3 bitar. Även fast jag nu inte tror riktigt hårt på att det funkar skulle jag inte heller kunna vara oönskad. Iofs det jag önskat har ju slagit in på ett eller annat vis. Idag, just nu, har jag inget jag saknar. Nåja, allt med USA, men som något här hemma. Allt är perfekt.

Hade tänkt mig till gymmet idag, men så försov jag mig så nu är det ingen vits längre. Eftersom jag börjar 14.00 idag och skall storstäda mitt rum och laga mat före det. Och jag behöver MINST 2 timmar på gymmet. Så kan jag träna i lugn och ro och köra lite egna övningar och strecha efteråt. Så jag valde tid ist för gym. Ett bra val känns det som, min kropp är inte stabil nog idag för nån stress.

Gud vad jag saknar NYC idag. Jag vill stiga ut ur Grand Central, känna hettan, kolla upp på dom första byggnaderna och känna lukten av rutten mat/avgas/hotdogs. Det är en alldeles speciell lukt. Jag vill stå ner i Subwayn, se på alla konstiga människor (och råttorna), höra på ounderground musiken, vänta på 6an downtown som kommer ta mig till Spring st och SOHO. Shoppa tills plånboken är tom, vandra iväg till Union Square, köpa lunch och en starbucks passion ice tea.. Sätta mig ner och bara njuta..

..nu får jag sluta, here comes the tears..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0