TAKE MY HEAT

Så jag gissade rätt, fick feber idag och det kunde inte komma olägligare! H*lvete!! Jag som INTE hade tid att vara sjuk eller ens lite trött denna helg. Förlåt I för att ajg missar din middag :( Jag hatar detta.

Och undrar ni varför jag skriver här när jag är sjuk? Jo jag är så jääääääääääääääääääääätttteeeee gla i hon som bor next door som VRÅLAR ut sina tonårshormoner till Madonna/Avril.. Och jag har inte hjärtat att fara och skrik åt henne. Har gjort det x antal gånger idag redan.. Nåja *suck* vad har man inte en syster till? Hon får 20 minuter till..

Potter var ok.
Btw, silverpants - the ugliest I've ever seen!

Usch, ta min kropp..

Kommentarer
Postat av: Ina

Hanii Bee, nu ska du krya på dig så tar vi en ny dejt här snart :) No worries! Bamse kram <3

2010-11-27 @ 10:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0