TOTO

Alltså fantastisk musik flödade ur min dator igår, tack vare Spotify, underbart program det dära.. Man hittar ju allt! Igår var det "En Svensk Jul", "TOTO, the essential" och "Journey, greatest hits" som vrålade. Seriöst, TOTOs låtar med chicknames är ju bäst, Pamela och Rosanna. Varför gjorde dom ingen Emilia? :( I'm still waiting for my song to be written. Annars blev mr. M's överraskning klar igår! Bild kommer upp sen när han väl fått den :) I have put alot of love in it, you'll see.

Igår hade jag en super skön ledig dag. Gymmet och en stund på stan och sen bara chill här hemma, det tog hela dagen att få överraskningen klar, och it was worth it. Idag känner jag mig helt okej, jobb blir det om nån timme. Känns helt okej. Måste bara hitta nå mat att ta med mig så jag inte svältar. Oj vad tiden går, får börja skynda mig.

Sist vill jag skryta på min underbara kusin Malin, lyssna på detta, hon har gjort låten själv..
Hon är helt fantastisk! Hon kommer gå långt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0