WORK

Hej! Det var en stund sen, jag mår riktigt bra. Hoppas ni gör samma! Liten update:

Hade finbesök i torsdags av en toksnabb bus/gullunge och hans vackra mor. Helgen var bra :) Kalas, en tripp till Vasa, chill i L:fors, tjejkväll och chaffisnatt. Bara tagit det lugnt :) Skönt det. Har inte firat halloween alls, bara genom att kolla på lite bilder från förra halloween i USA, haha, vilken bra fest det var. Ikväll blir det jobb, bara till 8 så det är lugnt, ledig i morgon med jobbar sen ons-fre.

Incoming helg blir det lillajulsfest lite på förhand med mina jobbkompisar. Söndag har mormor kalas. Hinner troligen inte vara med mr. M nå, vilket kommer att vara jobbigt och tråkigt. MEN är ledig 3 dagar i streck nästa vecka så jag far väl till "storstan" då. Vi får se hur det blir. If I know me, I'll be there in a heartbeat.

Som sagt, jag mår bra och trivs så jäkla bra med mitt liv just nu. Att få ha mina bästa vänner runt mig (och gullungen A), bo hemma, få ringa mr. M när jag vill och få vara i hans liv igen (I'm a damn lucky girl, he truly is one of a kind) , få jobba och ha så bra jobbkompisar.. Jaa, kan inte klaga på nåt. It's great to feel good. Det tackar jag för.

Hoppas att få se A&A, L och tredje A denna vecka! Har dryft as usual. Girls, jag är ledig på tisdag! Jag vill krama om er. Mina bästa, bästa vänner. Jag ringer :)

Okej, mat och sen jobb.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Thessi

Jag blir så lyckli av att hör att du e lyckli! :) <3

2010-11-01 @ 17:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0