CHERRY ON TOP

Tack kära Annika för awarden!



Här är då mina tre saker som ligger närmast mitt hjärta:

1. Familjen, mitt släkt, vänner.
Har haft turen att få ha en helt underbar, trygg och kärleksfull familj. Verkligen en jätte bra familj, en familj som fungerar.. har som ni flesta vet tre syskon och jätte bra föräldrar. Hoppas innerligt att jag kan få chansen att bygga upp en sån här familj åt mig själv i framtiden. Det är en sån otroligt bra grund för livet, min familj är verkligen my rock!
Nämner mitt släkte också för att jag har växt upp med mina kusiner som om dom också vore mina syskon. Dom är lika viktiga för mig som mig egna familj. Har två mostror som bor inom 30 km från mig och en morbror på lite längre avstånd. Det är faktiskt en rätt unik sak, att vi är så taighta som vi är, och jag är super stolt över det! Har också en mommo och fammo som förstås jag älskar jätte mycket! Annars skulle faffa ha fyllt 70 år i lördas, may he rest in peace <3
Förstås mr. M med familj. Trivs så jätte bra med dom och det har jag alltid gjort. Dom har varit ett stort stöd och jag håller dom jätte nära hjärtat. Tackar varje dag för att jag fick bli en del av deras familj igen. En familj som är lika trygg och full med kärlek som mig egen. Och Martin, du vet vad jag känner för dig, jag behöver inte säga det.
Sist men inte minst, mina vänner. Ni vet vem ni är och jag älskar er oändligt mycket. Tack!

2. Musik.
Musik betyder så mycket för mig att jag inte ens vet hur jag skall sätta det i ord. Allt jag kan säga är att utan musik skulle jag inte kunna må bra. Det är en så stor del av mig. Jaa, jag vet faktiskt inte hur jag skall förklara.

3. USA
.
Efter att ha bott ett år i det landet, längtade jag hem, sant. Och jag skulle inte kunna tänka mig att bo där, sant. MEN det är något med det landet som ändå trollbinder mig. Jag pratar språket som en av dem, jag har en förståelse för dem nu som nån som inte varit där inte kan förstå. Jag blev en liten del av dem.
Och för att inte nämna min familj där, we had our ups and downs, med dom blev verkligen som en familj. Usch vad jag saknar dom. Och tyvärr när jag inte får prata engelska, finns det en liten del i mig dom dör lite. Så är det bara. God bless America, I will return soon.

Nu vill jag nominera:
Thessi
SaraW
och Danda

Kram!

Kommentarer
Postat av: Thessi

Tack för awarden! :)

2010-10-30 @ 10:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0