FYND!

Fyndade i hälsobutiken idag :) Spara typ 100 €. Köpte laxolja tabletter, CLA tabletter, ett tea tree oil stick och hajbrosk tabletter för 4 EURO TOTALT!! Not bad - iofs har alla tabletternas datum gått ut men whatever, sämre blir jag ju iaf inte. Eller vem vet? Men som syrran sa, "om vi börjar må riktigt dåligt vet vi ju vad det beror på". Vi ska hoppas att vi inte får något värre fel.

Har haft en riktigt trevlig dag idag faktiskt! Fikade i över 2 timmar med sis, E och I :) Underbart var det. Hade massor att snacka om.. skulle ha kunnat sitta hela dagen med dom! Kan inte förstå att hon far tillbaka igen, usch ja, tårarna är inte långt borta. Men på fredagen får vi en hel kväll tillsammans före hon åker. Det kommer jag att ta tillvara på till max!

Så har jag hunnit på ett städparty ikväll också - Enjo hette produkterna väl? Om jag inte minns helt fel. Svindyra och förstås inriktade på att skydda miljön. Om jag skulle börja med nåt som eko så vill jag göra det från början. Det är nog svårt att byta sen när man väl vant sig vid "vanliga" produkter, kan jag tänka mig.. Om jag bara har råd kommer det nog vara Enjo städprodukter, Neways och ekomat som gäller i mitt framtida hus. Men det beror nog helt på pengarna det också, och hur jag vill prioritera då. För det är svindyrt att köra helt eko, trist nog. Hoppas det ändrar inom dom närmsta 5 åren! I'm leaving it to future Emmi to deal with for now..

Nåja, nu skall jag se lite HIMYM och invänta the call from mr. M

Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0