I FEEL AWESOME!

Jäklar vad great jag känner mig nu efter andra gången på gym! Det går jätte bra och jag är på hugget igen :) Det kan nog inte finnas en bättre känsla än det. Thailand ABS - here I come!

Hade annars en Amerikan i kassan i förrgår. Jag fick nästan tårar i ögonen när han öppnade munnen och sa med en felfri Amerikansk accent "sorry, do you speak english?" jag bara, "ARE YOU AMERICAN?? you are seriously making my day right now!" Usch vad jag fick dryft alltså. Jätte dryft. Vi hade en rätt lång convo om ett och annat, på ett öppet och underbart Amerikanskt sätt. It was heaven. Believe me.

En annan sak som är som "heaven" just nu är att Kings of Leons nya platta har kommit på spotify! Den är jätte bra, listen to it! Tog en trip down memory lane förra veckan också, lyssnade igenom "All Saints" cd, haha. Många minnen som dyker upp när man hör på dom låtarna. Det var freestyle tiden det.

Nåja, nu skall jag tvätta lite kläder inför helgen :)
It's gonna be great <3

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0