TÅRAR

Idag fick jag äntligen krama om kära E! Det har varit ett år och fyra månader sist - vilket är helt unreal. Det var ett kärt återseende och en hel del tårar. Fick också träffa I, en super trevlig kille. Han passar in bra med oss :) Längtar tills vi får sätta oss ner bara vi och catch up. Älskar dig underbara kusin!

Helgen blev också lika bra som jag hade förväntat mig :) På fredakväll efter jobbet blev det bowling med mr. M, på lördag for han hem tidigt för att jamma med bändet och jag for till T's, vi åt lite gott och prata om allt möjligt. Sen for vi också till lava och hängde där resten av kvällen :) Jag fick t.o.m sjunga med bändet lite, jätte roligt! En jätte bra helg, tack för det alla!

Imorgon blir det jobb, och snart blir det nedräkning till IKEA! (och lönedag förstås ;))

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Thessi

Tack själv för en super lördag! :)

2010-10-11 @ 06:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0