HÖST-MYS

Sitter och myser med ljus och te :) I morse när jag hämtade tidningen så kände jag riktigt hur hösten krypte ner under huden på mig, jag liksom vakna till och tänkte "ja, nu är det verkligen höst".  Det stör mig inte alls, speciellt inte när dom talar om att en brittsommar är på kommande. Färgerna är ju så jätte fina också!

Annat mys jag gjort idag är att jag beställt lite kläder på H&M, kollat in på både Skopunkten och IKEA vad som skall handlas där när vi åker iväg till Haparanda om 10 dagar. Sånt som gör en shoppaholic som mig väldigt gla' i hjärtat, haha. And yes I know, I need help ;)

Rummet mitt är super städat och fint och en rolig fredakväll är också under planering :) Tror att denna helg som så många andra förr kommer bli en helt underbar en! Thanks mr. M, du får en puss för det!

Jaaaa, det går bra nu!

Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att hör att e gar bra! :) Vi sku måst dra tyyman ur röven o ta en kaffi snart! :)

2010-10-06 @ 22:31:54
URL: http://saragunmarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0