WIERDO

Alltså jo, IKEA resan var jätte skoj (tack kära A) och jag fick handlat allt jag hade velat ha, MEN! Seriöst vad stället krylla av wierdos! Hela MAX var fyllt med folk som stirrade på oss, och vi kan inte förstå vad problemet var :O Men som mr. M sa, det var väl för att vi är så snygga A och jag ;) Håller på den teorin.

Och som inte det räckte hade vi en kille som stod och hade trevligt med sig själv mellan bussarna när vi stod där och väntade. Herregud vilket freak! I mean, tänder på bussar? Det är väl lite att ta i. Blottare redan vid 16? Ingen ljus framtid för den killen.. Sånt ska man väl syssla med hemma va, för sig själv eller med nån som VILL titta på/delta. Idiot!

Efter vi hade kommit hem från IKEA for jag till netti ett varv för att hämta mr. M och kolla läget lite :) Sen for vi hit och idag har vi bara gjort mat och mysit. Tacka vet jag höstlov, nu har jag hem honom hela veckan.

Nåja, nu skall jag chilla med lite godis från Sverige, den bästa sorten!
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0