D-DAY

Ikväll är det dags då för mitt föredrag om USA. Är inte alls nervös men dock lite oroad över tiden.. har aldrig hållit ett 45 min "tal" förut. MEN ni som känner mig vet att jag är jäkligt bra på att prata så va ska int jag få minuterna att rulla iväg, haha :) Har hela dagen på mig nu att förbereda och peppa mig själv. Det kommer nog gå bra. Ni kan ju hålla tummarna :)

Sitter just nu och laddar upp inför mitt ca 9 km lopp jag ska köra om några timmar :) Käkar kvarg med müsli, nötter, russin och Aroniabär, sen till efterrätt blir det peanutbutter. Låter som helt bra bensin för kroppen måste jag säga. Plus lite magnesium då. Så jag kommer vara fullproppad på protein, energi, c-vit och magn. :)

Sen resten av veckan blir det jobb to-fre och sen off to my happy place :) Missar sju sjöar - men jag vet ju hur awesome jag är på att springa så jag behöver nog inte nån annan att se det, haha jkjk. Nämen nog är jag lite less att jag missar det men det är ju hur man prioriterar det dära. Jag far nog hellre och umgås med han who still to this day gives me butterflies in my stomach.

Come what may.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0