FIKA

Det gick riktigt bra igår, tror jag.. Fick inget feedback alls, förutom leenden och skratt vilket alltid brukar vara ett gott tecken visst? Dock är 45 minuter alldeles för lite tid för att berätta om ett år av upplevelser. Hann med 40% av det jag ville säga. Vilket sög totalt men :( Nånting fick jag iaf berättat. Roligt var det!

I natt hade jag världens värsta mardröm/mar - vakna flera gånger under natten och börja på samma typ av dröm igen bara. Det var liksom inte att jag vaknade upp svettig och grät. Men jag var så övertygad att drömmen var veklighet när jag vaknade att jag liksom var färdigt deppad, riktigt hemskt. Oj då man sku fatta att man drömmer så man sku kunna slå skiten ur personerna i den.. Det skulle inte sitta helt fel! Eller så man skulle kunna säga "haha, jag vet att jag drömmer så allt du säger är bara BS". Måste testa att tänka före jag somnar inatt att jag vet att jag kommer drömma.. kanske det funkar då? Vi testar.

Jobb ikväll, före det skall rummet och lite av huset städas. Får se vad jag hinner med. Tänkte våldgästa min syster inatt också :) Vi får se vad hon säger om det. Sen efter jobbet i morgon blir det käppräät mot Vasa! Vet redan att helgen blir bra, tror jag skall ta med mig springaskläder och utmana mr. M på en joggingrunda.. Om han ens vågar take the challenge ;)

Nåja - nu skall jag sätta igång med det som skall göras.
Men först ÖT och frukost..

Ha en underbar helg tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0