FOTOKATALOG

Åh, hittade just mina gamla fotokataloger från högstadiet och gymnasiet, wow vilka minnen. Men jäklar alltså vad alternativ jag var i gymnasiet, iaf på ettan. Gotta hate the shirt. Well, jag gillade den då iaf, om det är nån ursäkt. Högstadiet var tre fantastiska år, även om det var en hel del ups and downs så hade jag mina tre tjejer att luta mig tillbaka på. Ni gjorde allt så roligt och fullt av äventyr :) Ni gjorde högstadiet för mig.. och att tänka att vi är lika tighta idag om inte mer, det är ju helt fantastiskt. Älskar er:



Gymnasiet var också helt super :) Svårt att säga vad som var bättre, hög. eller gymn. måste nog säga att det är rätt mycket en tie här. Började hänga med nytt folk i gymn. men feelisen var väl ganska lika. Samma tråkiga ämnen, haha, samma sursikbacken, rätt samma folk. Så på ett vis ändrade livet inte riktigt radikalt för mig tyckte jag, när jag började gymn. Det blev en helt del myyso hängande och på 2an/3an en hel del stadsfaras :) Och så får vi absolut inte glömma att det var i gymn. jag fick upp ögonen för en viss mr. H. Haha, minns det som igår, när jag försökte så jäkla länge att få den killens uppmärksamhet, ni vet inte hur jag försökte! Men det var jag, och ett väldigt failed öl öppnings försök som fick honom på fall ;) Eller jag tror det var det!? Måste fråga :)

Hjälp vad fina år man har att se tillbaka på! Och man får väl inget annat än att tacka dom som man haft som partners in crime :) Ni vet vem ni är and I love you for it. Tack för allt! <3

Annars idag är en massa packande på schemat, får inte glömma nåt. Gud vad mina naglar är skrikorange, haha, well jag måste köpa ett nytt nagellack i Vasa.. Vi får se vad det väcker för reaktioner i jobbet så ser vi om det är ok eller inte :P OCH did I mention that today is... PAYDAY!!! Har inte fått lön på två månader och har haft total panik, tacka vet jag arbete!

Alright, slut tjafsat.
Ha det bra, så ses vi väl runt nåt hörn :)

Kommentarer
Postat av: Annika

<3 Älskar dig också! De vet du. Vilka underbara minnen vi har :)

2010-09-17 @ 08:33:12
URL: http://annikahelene.blogapot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0