ICKE SA NICKE

Det var inte cancer, så nu får jag måla över fan som sitter på mig vägg :) Men ny astma medicin och kanske lung.poli. nästa vecka om det inte börjar ge med sig. But other than that, I'm fine.

Mor och syster är nu off to Sthlm för att springa tjejmilen, håll tummarna för dem på söndag :) Det kommer nog gå bra, är stolt över dom två!

Själv blir det jobb hela dagen i morgon och hela dagen på söndan. Men va ska int jag klara av det. Står ju bara still i kassorna så. Skall testa fara ut och gå ikväll om blåsten lugnar sig och testa hur långt jag kommer innan lungorna säger stop. Känner mig som att en 90 årig tant har gett mig hennes lungor.

Måste vila och vila och vila så slutar jag väl hosta snart :)

Det var min klagovisa idag.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0