IDOL

Mmm, ännu en säsong av IDOL. Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta? Tycker det börjar vara old news.. MEN det är ju nog väldigt underhållande att kolla dom första auditionerna när folk gör totalt bort sig :P Haha, jag är grym. Fast detta år har jag redan en favorit, den dära trubaduren.. Som sa att han jobbat på Siljaline och Vikingline. GOSH what a voice - liknar Lee DeWyze 's mycket. Så jag lär väl följa med om han går vidare.

Super fint väder ute idag - tror jag ska gå efter ÖT och läsa he på terassen :)
Kanske t.o.m drick en kopp kaffe.

Kan inte vänta tills det blir helg!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

min man e superdrabbad av idol:)). Satt och kollade på nätet idag efetrsom han jobba igårkväll:D

2010-09-08 @ 11:55:02
URL: http://mrsjeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0