LEON

När man jobbar i kassa så skonas inte händerna precis. Usch, bara tanken av hur smutsiga dom blir efter en dags jobb. Det känns som man skulle ha en handske (stavas det så?) med dirt på dem, och när man tvättar dem ser der mer ut som man sku ha skruvat en bil. Plus att man alltid skär sig på varorna, nagelbanden blir torra och spricker.. jaa, nån som vill köpa en manikyr till mig??

Kom på i morse när jag vaknade av ännu en natt av orolig sömn, att tid är min värsta fiende. Jag hatar att stressa och att vara försenad. Jag panikar liksom. Därför steg jag upp tidigt idag så jag kunde avnjuta en frukost utan stress, nå of course kunde jag ju inte äta då. Jag är jätte otålig också, hatar att vänta. I hate it.. Speciellt om man väntar på livsavgörande beslut. Allt från skolansökningar till blodprov o.s.v..

Drömmer gör jag nu också.. fast speed, obehagliga drömmar. Och jag vaknar alltid, svettig och in a bad mood. Hela jag är totalt upp och ner nu känner jag. Kan knappt vänta tills jag får lön och kan fast, jaa, fara och shopp.. fara till Vasa, eller Åbo. I need to do something. Som en vän sa:

"go have some fun with your friends, drink more than you should and pass out in bed with ur bestest girlfriend, do whatever u want with your family to pass the time"

Jaa, så det ser ut som det blir fest i helgen! Vilket det totally kommer bli, Forsbyfesten coming up this saturday!! Awesome, fest med hela byn och hela familjen :) Förutom vår lilla sladdis. Kommer att bli legendary känner jag.

En positiv grej igår dock var att jag fick medd från Kecklunds. Min CK klocka är finally tillbaka från Milan, eller vart sjutton den varit. Fick den fixat för 0€!!! Den skall hämtas idag efter jobb och aldrig tas av igen, den har varit väldigt saknad.

Så på dagens önskelista då:
- manikyr
- totalt nytt andningssystem
- en natt av ostörd sömn
- en stor stark på lördagen


Ha en bra dag folket!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jaaa åbo!

2010-09-07 @ 17:29:00
URL: http://mii-is.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0