MAGNESIUM

Har haft två underbart roliga dagar! Bra sällskap och en massa god mat :) Usch vad jag känner att jag vill på börja mitt studieliv nu! Att bo i egen lägenhet och allt, super mysigt. Nåja, snart är det min tur :)

Allt börjar äntligen klarna nu.. var också ute och sprang ikväll, det gick som en dans! Vilket var en stor lättnad, lungorna jobbar MED mig nu. Så fick jag gröntljus från jobbet om ledig dag nästa månad så jag kan fara med till IKEA (plus stadium plus skopunkten). Great!

OCH hör här - har äntligen fått köpt en sån där kassett som man kan plugga mp3n till :) Som går i seffens uråldriga kassett spelare. Helt underbart! Fick digga min egna musik hem i bilen idag och behövde inte lyssna på en halv sönder Michael Bolton eller nåt dåligt överbandat bodywork. Det kallar jag lyx!

Vad mera? Ja, jag var inte alls på shopping humör märkte jag.. Vilket är totally wierd - höll i en massa saker men köpte bara två. Och det är inte friskt för att vara jag! Nåja, kanske det är bra för en gångs skull att spara så jag kan go wild nästa månad :) Tror vi kör på det.

Okej, nu kallar sängen. Jobb hela dagen i morgon.
Men jag kan inte låta bli att le!
Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0