MJO

Som vanligt efter jag har varit på röj så är jag vaken och pigg super early, it sucks. Forsbyfesten igår var jätte rolig men fick ett abrupt slut runt 2 när mitt dricka var slut och mina lungor var åt helvete (och nej jag hade inte rökt, på riktigt. utan dom hade rökmaskin där inne, den halvkvävde mig) Maten var god, sällskapet suveränt.. Jaa, jag bor nog i en jätte bra by med bra folk. Hade en "sit of life" med en bra vän som borde avslutas, vi är alltid bra på att reda ut våra liv :)

Ja, nåt mer hade jag inte att komma med.
Nu tror jag att jag ska kolla lite HIMYM och äta godis :)

Finbesök får jag också idag! Mysigt.

Kommentarer
Postat av: Danda

Ni var vi lava? Int undra på att du fick lungorna åt helvete. Stället e ju fullt av mögel!

2010-09-12 @ 10:31:13
URL: http://worldofmadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0