6 TO GO..

Usch vad tiden flyger fran mig. A ena sidan ar jag glad for jag kan verkligen inte vanta pa att fa bli sambo med den basta mannen i hela varlden, a andra sidan grater mitt hjarta for A har faktiskt hunnit knyta sig runt det ordentligt.

Det har regnat nonstop sen natten till sondag. Hur mycket regn kan det finnas i molnen egentligen?
Vi som skulle aka till parken mest varje dag.
Naval, bilrummet ar en helt klar favorit sa vad ska vi int klara oss.

Hitta vid Target sanadar luddiga tofflor som jag har sokt lange, dom ska komma hem med mig.

Ah, jag har int na riktigt vettigt att beratta nu.
Vi tar det sen.
Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Njut de sista dagarna nu! Du hinner nog va hemma :D

2011-08-17 @ 18:59:53
URL: http://saragunmarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0