BABY LOVE

Sitter nu med baby L i bjorn borg selen. Jag skulle ljuga brutalt for er om jag skulle saga att jag inte blir ett dugg babysjuk. Han ar sa ljuvlig.

Idag har vi lekt i parken och atit lunch pa stan. Riktigt mysigt. A hann knappt borja leka i parken forran han hade en hel flock med tjejer runt honom :) Haha, han ar sa sot. Han var jatte tuff i rutchbanorna ocksa, en riktigt daredevil.

Igar korde jag till en av mina favorit butiker "Target". (Grat pa vagen dit, fraga inte varfor, haha) Orsaken till att den ar min favorit ar att man hittar allt fran snygga klader till bra smink till tusen olika chips och glass sorter. En helt perfekt butik for mig! Var inne i butiken i knappt 30 minuter och hade brant 60 dollars. HAr en ny kofta, tshirt, topp och underklader. Plus en massa gott och na smink m.m. Haha, detta landet ar no good for mina shoppingproblem.

I morgon ska vi hela familjen aka ivag och gora nat skoj. Vi for se vad vi hittar pa :)
Looking forward to it. OCH pa sondag blir det NYC!!!! SOHO, 5th Ave, Union Sq.
Feel my excitement!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0