STYR KOSAN HEMAT

Dit for di tre veckorna i ett hujj! Har haft det jattebra men langtar hem riktigt ordentligt.
Ser fram emot en flackfri hemresa, reser ju anda i businessclass.
Man tycker att det borde ga enklare da. Rad 4A, nice!

Alex tyckte igar, "Em is gonna go on biiiiiiiiiig plane, Alex sad.."
Det rev i hjartat ratt ordentligt.

Brukar tanka hur det kommer bli nar han blir tonaring, kommer vi fortfarande ha kontakt da? Hur kommer han se ut? Hurudan person kommer han vara? Jag hoppas vi skypar da annu!
Jag har val egna barn da ocksa :)

Haha, funny story btw. Vi var i affaren har en dag. Jag bar pa Lachlan i en baby bjorn och star och pratar med Alex som sitter i karran, J var borta och hamta nat. Sa kommer en gammal tant fram till mig och bryter pa dalig engelska att "hej! har ar mitt nummer, jag kan stada och skota om barnen och rasta hunden, vad du an behover... jag kan hjalpa" haha jag borja skratta och sa "tusen tack du for erbjudandet men det ar faktiskt jag som ar nannyn!" hon blev ratt sa nolo!

Alright, ska dricka upp min kokosjuice (det nya inom halsa har)
och fara och stall mig klart.

Finland har kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0