HEADING TOWARDS NEW BEGINNINGS

Kokkola tog hela min förmiddag/eftermiddag idag och it was a day well spent! Ina och Liili hade jag med mig och det gjorde hela resan förstås, vi hann reda ut en hel del världsproblem. Jag hittade min reseoutfit (plus två tunikor) och en fynd-outfit från H&Ms förra års sommarsortiment till Thailand. Lite underkläder och tallrikar blev det också :) Så jag är nöjd!
Till hösten händer annars en del grejer kan jag lova! Har nu bestämt att söka in både på Vård och The Nursing Program :) Tänk att få studera och prata engelska varje dag! Det vore som gjort för mig! Skall skicka in min ansökan till den Engelska linjen på måndag, sen får ni hålla tummarna :) Till hösten blir jag också sambo, vilket är något jag längtat efter i åratal.. Han och jag under samma tak, i samma säng och inget längtande eller saknande mera, sounds like heaven to me :)
Tror bestämt att denna blogg ska få välförtjänt vila och stängas ner då. Skall börja en ny blogg, med nytt fräscht utseende och den ska handla om hur det är att stiga in i studielivet och sambolivet. Vardagens ups and downs.. Ser verkligen fram emot det :) Mitt nya kapitel. Hoppas ni vill vara med då!
Nu skall jag kolla Criminal Minds och sedan soooova. En fullspäckad dag i morgon :)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0