OLDIES

Spotify har igen gjort min kväll! Verkligen.. hittat en massa bra gamla godingar :)

Jag kom på att jag har ju totalt glömt att berätta vad Santa brought me! Av min pojkvän fick jag parfym och en
Ipod (bortskämd? kanske lite) Av familjen fick jag "vetetofflor", köksredskap, hårfön, bok, ljus, pengar,
biobiljetter och en massa annat. Jätte fina presenter!
Och efter nyår brukar man ju summera det gångna året.. Jag vet inte vad jag ska säga.. När 2010 började dansa
jag med syrran på Cabo i NY, och när 2011 börja sov jag bredvid min Martin.
Att komma hem från USA var väldigt bittersweet kan jag ju börja med att säga. Kom hem till en helt annan värld
och det har tagit en bra stund att få allt på plats. Det är svårt att förklara, att komma hem och allt är kaos
inombords, man ska liksom välja.. Här, eller tillbaka till USA *** så kvickt! Efter en massa om och men var det
tack och lov någon som tog ett hårt tag om mitt hjärta och straightened me up. Jag saknar USA hela tiden, men hit hör mitt hjärta, och "home is where the heart is". Men denna soppa har ni redan hört flera gånger.. It's getting old, I know.
Nu ser jag bara fram emot en ny början till hösten. Med en människa som ger mig mera än vad jag någonsin kunde önska mig, och som gör mig till en bättre människa varje dag. Jag ber nu att det vi limmat ihop och plåstrat om ska hålla förevigt. Jag hoppas att året 2012 börjar lika bra som detta gjorde!
Annars så skall jag börja göra om min blogg.. Skall anlita en vän - om hon är med på det. Om inte, så måste jag börja studera i konsten att göra en blogg att se ut för nåt. Innan hösten skall jag försöka ha den klar, haha, det lovar jag ;)
Nu måste jag i säng!
9 timmar jobb imorgon.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0